Kademeli normalleşme dönemi İç Anadolu esnafını sevindirdi
Yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını tedbirleri çerçevesinde kademeli normalleşme kapsamında Nevşehir'de restoran, lokanta, kafeterya pastane gibi yeme içme yerleri müşteri kabul etmeye başladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?