Toplu ulaşım araçlarında ve duraklarda dezenfekte çalışması yapıldı
Antalya Büyükşehir Belediyesi, yeni tip koronavirüse (Kovid-19) karşı alınan tedbirler kapsamında, toplu ulaşım araçları ve otobüs duraklarındaki rutin temizlik işlerini yoğunlaştırdı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?