Antalya'da Ölü Bulunan Evsiz Vatandaşın Cebinden Çıkan 2 Lira 10 Kuruş Yürekleri Dağladı
Son Dakika Logo
20.02.2019 10:00
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Antalya'da Ölü Bulunan Evsiz Vatandaşın Cebinden Çıkan 2 Lira 10 Kuruş Yürekleri Dağladı

Antalya'da hayatını ormanlık alanda sürdüren evsiz vatandaşın cebinden çıkan 2 lira 10 kuruş yürekleri dağladı. Kafasında kan izi olan talihsiz adamın cansız bedeni, Antalya Adli Tıp Morguna götürüldü. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (52)

  • Gölge Gölge :
    Hani komşusu aç yatarken kendisi tok yatan bizden değildi.. Türkiye yi getirdikleri nokta.. 32 2 Yanıtla
  • pikachu pikachu:
    suriyeliler geldikten sonra açlık başladı. adamlar yamyam gibi bunları ülkeyi alanlar hesabını versin. 23 4 Yanıtla
  • Hayat unal Hayat unal:
    Nerden geldin nereye gittin allaah rahmet eylesin .. 22 0 Yanıtla
  • ÇARŞI:07 ÇARŞI:07:
    evimin olduğuna hiç bu kadar utanacağım aklıma gelmezdi yazık bize çok yazık bir antalyalı olarak utanç duyuyorum...! 21 1 Yanıtla
  • Osmanli Osmanli :
    Insanimiz ac perisan bunlar suriyelileri tosn gibi besliyor memleket ne hale geldi. 21 0 Yanıtla
  • İnsanın hali İnsanın hali:
    İnsanlığın büyük ayıbıdır yoksulluk 21 0 Yanıtla
  • Efkar Efkar:
    Devlet bu Gariban Insanlara yer açsın. 16 1 Yanıtla
    Var Var:
    Evet devletin belediyelerin her il ve ilçede bu insanlara ait evleri yurtları var ama çoğu insan inatçı oluyor gitmiyor yazık olmuş RABBİM rahmet eylesin 0 0
  • G G:
    KARDEŞLERİN SANTIKDA DERS VERELİM BUNLARA SURİYELİ RAHAT YAŞARKEN BİZM İSanlar AC YATIYOR eğer bu secimide alırsa suriyeliler türk vatandaşı olcak 14 3 Yanıtla
  • Batuhan karahasan Batuhan karahasan:
    Elin suriyelisi gelsin Benim ülkemde keyif çatsın, bununla yetinmeyip karıma,kızıma laf atsın, Mahallemde kavga çıkarsın essin gürlesin... Benim zavallı vatandaşım da sokak köşelerinde çaresiz bir ölümle hayata veda etsin. YAZIKLAR OLSUN. 16 0 Yanıtla
  • ceng ceng:
    3.5mıllyon suriyelıye bakmakası kolay mı turkıyede bızden daha degerlıler ben 12 saat calısıyorum hergun asgarı ucret ıcın sabah 6 da kalkıp aksam 9 da evde oluyorum surıyelıler buyukcekmece sahıle gıdıyor sıcak havalarda gezmeye devletımız bakıyor 15 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement