Başbakan Yıldırım: "İstanbul'a Sevdayla Bağlı Olduğumuzu Biliyorsunuz"
- Salondan görüntüler Başbakan Binali Yıldırım'ın konuşması İSTANBUL - Başbakan Binali Yıldırım, Sancaktepe Kadir Topbaş Kültür Merkezinde Kanaat önderleri ve STK temsilcileriyle biraraya geldi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?