Covid-19'da zirveye yaklaşan ilde vakalar düşüşe geçti
Covid-19'da zirveye yaklaşan ilde vakalar düşüşe geçtiTOKAT Tokat Devlet Hastanesi Başhekimi Op. Dr. Dursun Tüzün, geçtiğimiz ay yoğun bakımla beraber 150'llieri bulan yatan hasta sayısının 40'a kadar düştüğünü kaydetti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?