Model Deniz Akkaya'dan Binali Yıldırım açıklaması: Yarı babam sayılır
Son Dakika Logo
17.06.2019 09:04
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Model Deniz Akkaya'dan Binali Yıldırım açıklaması: Yarı babam sayılır

Model Deniz Akkaya, annesinin cenazesine katılan Binali Yıldırım'ın çelengine tepki gösterilmesiyle ilgili konuşarak "Yıldırım Bey benim babam sayılır" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (7)

  • capanoglu capanoglu:
    binali yıldırım değerli babacan güler yüzlü bir insan 13 2 Yanıtla
  • rezzak rezzak:
    Bir de ca ha pe liler diyorlarki insanları ayrıştımayın,aynaya bakmaya yzü olmayanlar bizi eleştiriyor. 9 1 Yanıtla
  • ser ser:
    yıldırım iyi bir insan ama etrafındakiler ve baştaki illet 5 4 Yanıtla
    Doğrucu Doğrucu:
    Hepsi aynı be kardeşim belki bu biraz kahverengisi... 1 4
  • Ülkü Ülkü :
    Helal olsun sana deniz Akkaya. 7 2 Yanıtla
  • Metay Metay:
    Yaaa iş te bugün kızdığını muhafazakarlar var ya kendi bilmez pis ve eğitimsiz kaba olanlar. Sizin de onlardan bir farkınız yok bu her iki tarafın fanlarından bıktım bugünlere sİlerin yüzünden geldik. Biranın da adamlar cenazesi mi kaldırsın bunun Kılıçdaroğlu na yapılan linç girişiminden ne farkı var. Tek dar lı korumaların sayısı daha fazladır sanırım. 2 2 Yanıtla
  • Angara Angara:
    Yarin bakalim kime baba diyeceksin,görcezzz 1 1 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement