Sahte polis kimliğiyle gasp yapan Suriye uyruklu 3 kişi yakalandı
Son Dakika Logo
03.05.2020 11:05
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Sahte polis kimliğiyle gasp yapan Suriye uyruklu 3 kişi yakalandı

Bağcılar'da sivil bir araçla dolaşıp sahte polis kimliğiyle kendilerini polis olarak tanıttıkları kişilerden cep telefonlarını, elektronik eşyalarını ve paralarını gasp eden Suriye uyruklu üç kişi, polis tarafından yakalandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (15)

  • ADALET ADALET:
    BUNLAR DAHA İYİ GÜNLERİMİZ AZ KALDI MECLİSTE SANDALYE BİLE İSTİYECEKLER BENİM PARAMI BENİM İMKANLARIMI BUNLARA KULLANDIRANLAR HER KİMSE HAKKIMI HELAL ETMİYORUMM 39 2 Yanıtla
    xxl xxl:
    emin ol kardeşim hiç bir türk vatandaşı bunları başımıza musallat edenlere hakkını helal etmiyor sen bakma televizyonların yalanlarına 12 0
    Vakkas Vakkas:
    Ne faydan var devlete acabaa 0 0
  • vatandaş vatandaş:
    bunlara bakalım daha neler gelecek başımıza görecez 30 1 Yanıtla
  • davut davut:
    bu daha iyi günleriniz :D 28 1 Yanıtla
  • hatay hatay:
    kendi ülkemizde bizden çok haklara sahipler miletvekili gibi dokunulmazlar mevcut hükümet bu yüzden çok oy kaybedecek BİR DOST.... 14 0 Yanıtla
  • Stan laurel Stan laurel :
    Türkiye'nin iyi günleri daha AB birliği bunları boşuna almıyor sınırlara boşuna askeri polisi yığmıyor adamlar enayimi alsın bunları ülkelerini 12 0 Yanıtla
  • Vatan Vatan:
    Bizim kendi sorunlarımız bize yeter bu suriyeliler bir gün mutlaka başımıza bela olcaklar gönderilmeleri lazım diye düşünüyorum. 8 0 Yanıtla
  • İsmail İsmail:
    Hiçbir azınlık, hiç bir ülkeye entegre olamaz, olmamıştır. Ne göç ettikleri ülkenin insanları onları benimser, ne de onlar o ülkeye canla başla çalışırlar. Sadece asalakça yaşayıp o ülkeden hep bir fazasini beklerler, hak etmedikleri halde. Bir insanın mutlu olabileceği tek yer kendi ülkesidir. Demiyoruz ki çaresiz insanlara kapıları kapatalım. Tamam yesin, içsin tedavi olsun kendine gelsin ve evlerine tekrar dönsünler, ülkemize yerleşmesinler. 5 0 Yanıtla
  • Mehmet Mehmet:
    Allah bilir bundan kaç milyon tane var ülkemizde. 3 0 Yanıtla
  • Garip bir yolcu Garip bir yolcu :
    Hay sizin.... 2 0 Yanıtla
  • Şizo Şizo:
    Hahahaha suriyeli kardeşlerimizmiş Cem karacanın bi şarkısı vardı 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement