Türkiye'nin Notu Düştü, Parası Borcu Olan Ne Yapsın
Ortalık toz duman. Darbe Soruşturmalı sürüyor, Türkiye'nin kredi notu düştü dolar uçtu. Peki parası ya da borcu olanlar ne yapacak. İşte cevabı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Kullanıcı Adı
Sizin düşünceleriniz neler ?
Yorumlar (10)
zaa:
Vatanını seven dolarını satsın266Yanıtla
özgür:
BU TÜR HABERLER YAPMAYIN KİME HİZMET EDİYORSUNUZ.1013Yanıtla
aeg:
bunlar zaten TC düşmanı sürekli tehdit ediyorlar201Yanıtla
al-kıncı:
GEÇİCİ SPEKÜLASYON YAPIYORLAR HERYERDEN DARBE YAPMAYA ÇALIŞIYORLAR FAKAT GÜÇLERİ TÜRKİYE YE YETMEYECEK... AKILLANMADILAR HAİN BATİ DOST GÖRÜNEN NATO SIRTIMIZDAN BIÇAKLAYAN ABD HALEN... BİZLERİN DOSTU GÜNEŞİN DOGDUGU İSTİKAMETTE143Yanıtla
Not not dediniz:
Ulen senin notunla iş yapan aklı eksikmidirki senin aklınla hareket etsin...ancak siz kendimizi zengin edersiniz not düşür dolar al senet sat not yükselt dolar sat senet al121Yanıtla
polat:
BELLI OLDU DEMI CUNTACILARIN TASSMASI ABD AB SIYONIST KAFIRLERININ ELINDE OLDUGU 71Yanıtla
Urfalı:
Darbe seçiciler ile birlikte bir yerlerine kına yapsınlar. Not düşürmüşler , çokta tın.70Yanıtla
Manşet:
Nasıl oluyor yani bu türkün gücümü olmuş oluyor? 43Yanıtla
@:
Kapa çeneni dingil22
Düşkün:
10 tane icra dosyam var maasımdan kesiliyor sıradalar benim borçlar katlanırmı acaba:-(10Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (10)