Korona virüsü yenen hemşire: "Hastalarıma bulaştırdım mı diye endişem oldu"
Son Dakika Logo
03.02.2021 09:48
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Korona virüsü yenen hemşire: "Hastalarıma bulaştırdım mı diye endişem oldu"

Korona virüsü yenen hemşire: "Hastalarıma bulaştırdım mı diye endişem oldu" Korona virüsü yenen hemşire, "Hastalarımız kanser hastaları onlar için endişe duydum" Covid-19 ile mücadelenin aşılama ile birlikte sürdüğü bu günlerde eşi ve iki çocuğuyla birlikte korona virüsü yenen hemşire Derya... Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement