Tekirdağ'daki yangında 300 hektar ormanlık alan küle döndü
Tekirdağ'da çıkan orman yangınında 300 hektarlık alan etkilendi. Yangına müdahale eden ekipler, alevlerin kontrol altına alınması için çalışmalarını sürdürüyor. Vali Aziz Yıldırım, yangında herhangi bir can kaybının olmadığını belirtti ve devletin tüm imkanlarıyla yangına müdahale ettiğini açıkladı. Yangının evlere ulaşmaması için büyük çaba sarf edildiği ve şu anda kontrol altında olduğu ifade edildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?