İstanbul- Bakan Ersoy 'Sinemaya Gitmeyen Çocuk Kalmasın Projesi'ni Başlattı
Kamera Enver ALAS - İbrahim MAŞE İSTANBUL,DHAKültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, geçen yıl başlatılan 'Sinemaya Gitmeyen Çocuk Kalmasın' projesiyle 750 bin öğrencinin sinemayla buluşturulduğunu, bu sene ise hedeflerinin 1 milyon öğrenciyi sinemayla buluşturmak olduğunu söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?