İstanbul- Bakan Ersoy 'Sinemaya Gitmeyen Çocuk Kalmasın Projesi'ni Başlattı
Son Dakika Logo
28.09.2018 05:04
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

İstanbul- Bakan Ersoy 'Sinemaya Gitmeyen Çocuk Kalmasın Projesi'ni Başlattı

Kamera Enver ALAS - İbrahim MAŞE İSTANBUL,DHAKültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, geçen yıl başlatılan 'Sinemaya Gitmeyen Çocuk Kalmasın' projesiyle 750 bin öğrencinin sinemayla buluşturulduğunu, bu sene ise hedeflerinin 1 milyon öğrenciyi sinemayla buluşturmak olduğunu söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement