Bylock Kullandığı İddiasıyla Gözaltına Alınan 14 Kişi Adliyeye Sevk Edildi
İstanbul'daki terör örgütü FETÖ'nün şifreli mesajlaşma programı "ByLock" kullandıkları iddiasıyla gözaltına alınan 14 kişi adliyeye sevk edildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?