Bakan Varank, öğrencilerle "çek-at" oynadı
Bakan Varank, öğrencilerle "çek-at" oynadıİZMİR - MAKTEK Fuarı'nın açılış törenin ardından stantları gezen Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, öğrencilerle "çek-at" oyunu oynadı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?