Sındırgı Belediye Başkanı, koronavirüs salgını nedeniyle işsiz kalan vatandaşlara maaşını bağışladı
Balıkesir'in Sındırgı Belediye Başkanı Ekrem Yavaş maaşını, yeni tip koronavirüs salgını nedeniyle işsiz kalan vatandaşlara bağışladığını duyurdu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?