Orman ve Su İşleri Bakanı Eroğlu: 'Artık Milletten Aldığımızı Millete Hizmet Olarak Sunuyoruz'
Son Dakika Logo
24.06.2016 01:38
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Orman ve Su İşleri Bakanı Eroğlu: 'Artık Milletten Aldığımızı Millete Hizmet Olarak Sunuyoruz'

GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ : Orman ve Su İşleri Bakanı Eroğlu Temel atma ve açılış töreni Orman ve Su İşleri Bakanı Eroğlu: "Eskiden devletin parasını faiz lobisi, ilaç lobisi, ihale lobisi hortumluyordu, artık milletten aldığımızı millete hizmet olarak sunuyoruz" Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu, "Eskiden devletin parasını faiz lobisi, ilaç lobisi, ihale lobisi hortumluyordu, artık milletten aldığımızı millete hizmet olarak sunuyoruz. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement