Grevde olan Bakırköy Belediyesi işçileri 15 Temmuz Şehitler Köprüsü'ne pankart astı
Bakırköy Belediyesinin önünde 63 gündür grev yapan işçiler, haklarını alamadıkları gerekçesiyle 15 Temmuz Şehitler Köprüsü'ne pankart astı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?