Bakanlar Soylu ve Kurum, Elazığ depreminin 1. yıl dönümü anma programı ve konut teslim törenine katıldı
Son Dakika Logo
25.01.2021 05:09
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Bakanlar Soylu ve Kurum, Elazığ depreminin 1. yıl dönümü anma programı ve konut teslim törenine katıldı

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, "Afetlerin olduğu noktalarda vatandaşın yalnız kaldığı, 'Nerede bu devlet?' diye haykırdığı bir Türkiye'den bugün devletine ve ülkesine inanan bir milletin olduğu Türkiye'deyiz. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement