Bakanlar Soylu ve Kurum, Elazığ depreminin 1. yıl dönümü anma programı ve konut teslim törenine katıldı
İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, "Afetlerin olduğu noktalarda vatandaşın yalnız kaldığı, 'Nerede bu devlet?' diye haykırdığı bir Türkiye'den bugün devletine ve ülkesine inanan bir milletin olduğu Türkiye'deyiz. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?