AA: Yeni Saldırı Duyumu Var! Asker Suriye Sınırında Teyakkuzda
Son Dakika Logo
23.07.2015 09:05
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

AA: Yeni Saldırı Duyumu Var! Asker Suriye Sınırında Teyakkuzda

Suriye sınırında yeni bir saldırı hazırlığı bilgisi alan güvenlik güçleri birlikleri uyardı. Gaziantep 5. Zırhlı Tugay Komutanı Tuğgeneral Cemalattin Doğan geceyi mevzide geçirecek. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (44)

  • Melo Melo:
    Hatırladınızmı ses kayıtlarında suriyeye girmek için kendine roket attıran ısmarlama basbakan davutoğlu değilmiydi Bu günkü bahanede hazır astsubay şehid oldu bugünkü şehidin sorumlusu esası devirerecem diye silahlı çetelere silah gönderen tayyip ve dümenci arkadaşlarıdır. 42 30 Yanıtla
  • Five s ??™ Five s ??™:
    Allah askerimize yardım etsin Rabbim Yanlarında olsun inşallah 33 1 Yanıtla
  • umit umit:
    Bu bellalari başimiza saran rte nin Okçu çocuğu bilalde cepheye gidecekmi 20 10 Yanıtla
  • figen figen:
    Ülkede 2,5 milyon Suriyeli var.aman ne güzel.RTE hep yanlışsın 16 7 Yanıtla
  • bafraaa bafraaa:
    Ne oldu da birden iside saldırıldı pkk istanbulda silahlarla geziyor önce içeri temizlensin bırakın is id pkk yesin birbirini bizim sorunumuz değil yalakalik kime yapılıyor biz saksimiyiz açıklama yapılsın ama inandırıcı neler dönüyor memlekette oraya bedelliler gitsin savaşmaya suriyeden gelen ler sarayda konaklasın zorundamıyız bunları yaşamaya hak ediyormuyuz bunları düzgün yonetilsin ülke artık 17 4 Yanıtla
  • TÜRKOĞLU TÜRKOĞLU:
    Ya sev ya terket 14 4 Yanıtla
  • roma roma:
    ışıt 1 tsk 1 maç beraber bitmez sabaha cok var ışıt son golünü kafa keserek atar 2 15 Yanıtla
  • İMAM HATİPLİ ASİ MÜDÜR İMAM HATİPLİ ASİ MÜDÜR:
    Yürekli RTE oğullarını damadını alsın sınır nöbetine gitsin ,5 sene önce Suriye sınırındaki mayınları temizletip sınırı kaldıracaktı,şimdi duvar yapmaya başlayacakmış. 5 sene sonrasını göremeyen adamdan lider olur mu? Elin adamı 100 sonrasını düşünüyor. 10 4 Yanıtla
  • Munzur Munzur:
    He anam siz teakkuzda bekleyinbek ulan kac sene oldu hala bir kelime ogrenmisler teakkuz 8 4 Yanıtla
  • Ahmet tan Ahmet tan:
    Kürtlerden o kadar çok nefret eden mahlukatlar varki işıd bile daha şirin geliyo onlara 8 4 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement