Sağlık çalışanlarına 14 Mart Tıp Bayramı'nda çiçek ve çikolata sürprizi
Mersin Büyükşehir Belediyesi Engelliler ve Sağlık Hizmetleri Dairesi görevlileri, kentteki hastanelerde görev yapan sağlık çalışanlarına, 14 Mart Tıp Bayramı sürprizi yaptı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?