3 Alman Tıp Öğrencisi Türkiye'de Tarlada Çalışarak Tatil Yapıyorlar
Almanya'dan Amasya'ya gelen 3 üniversite öğrencisi tatillerini Gümüşhacıköy ilçesinde organik tarım çiftliğinde çalışarak geçiriyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Kullanıcı Adı
Sizin düşünceleriniz neler ?
Yorumlar (11)
turan:
niye almanyada tarlamı yok ajandır ,ajan248Yanıtla
turan:
mehmet denen mal oğlum diye konuşma bu yabancıların çoğu ne amaçla geldiğini seningibi salaklar anlayamaz araştır oku takip et ondan sonra yorum yap 63
gerçekler:
ajanlar uzun süre kalırlar ilk kendini millete sevdirirler sonra icraate geçerler pkk yanlıları sizi225Yanıtla
Veteriner Fakültesi öğrencisi:
Almanya pkkya silah yardımı yapan makine teknolojisi en güçlü ülkedir.224Yanıtla
alid:
cizreye gidin cizreye orada da yapın tatilinizi biraz 224Yanıtla
Şşşssşsssssssssssssus:
Bunlar almansa bunlar mutlaka bir iş vardir çünkü Türk düşmanidir almanlar dikkatli olmsk lazim ya virus yada tehlikeli haşere bırakmaya gelmistir204Yanıtla
Turanlı aşireti :
Ajandır lar sınır dışı edin. Gerttude bell i Hatırlayın194Yanıtla
Yaş 70 iş bitmemiş:
İşin içinde Almanya varsa istihbarat da olabilir...152Yanıtla
Turan ordusu:
Al işte gene sıkıntı almanyada tarlami kalmamis tòvbe gelmiyoki bizim oralara böylesi tarım nasıl yapılıyo dibine kadar gösterelim131Yanıtla
İYİHABERBEKLEYEN:
Iyi haber20Yanıtla
d.bakırlı:
bizim orda tarım çok gelin01Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Gelişmelerden Anında Haberdar Olun!
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Yorumlar (11)