3 Alman Tıp Öğrencisi Türkiye'de Tarlada Çalışarak Tatil Yapıyorlar
Son Dakika Logo
14.09.2015 11:53
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

3 Alman Tıp Öğrencisi Türkiye'de Tarlada Çalışarak Tatil Yapıyorlar

Almanya'dan Amasya'ya gelen 3 üniversite öğrencisi tatillerini Gümüşhacıköy ilçesinde organik tarım çiftliğinde çalışarak geçiriyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (11)

  • turan turan:
    niye almanyada tarlamı yok ajandır ,ajan 24 8 Yanıtla
    turan turan:
    mehmet denen mal oğlum diye konuşma bu yabancıların çoğu ne amaçla geldiğini seningibi salaklar anlayamaz araştır oku takip et ondan sonra yorum yap 6 3
  • gerçekler gerçekler:
    ajanlar uzun süre kalırlar ilk kendini millete sevdirirler sonra icraate geçerler pkk yanlıları sizi 22 5 Yanıtla
  • Veteriner Fakültesi öğrencisi Veteriner Fakültesi öğrencisi:
    Almanya pkkya silah yardımı yapan makine teknolojisi en güçlü ülkedir. 22 4 Yanıtla
  • alid alid:
    cizreye gidin cizreye orada da yapın tatilinizi biraz 22 4 Yanıtla
  • Şşşssşsssssssssssssus Şşşssşsssssssssssssus:
    Bunlar almansa bunlar mutlaka bir iş vardir çünkü Türk düşmanidir almanlar dikkatli olmsk lazim ya virus yada tehlikeli haşere bırakmaya gelmistir 20 4 Yanıtla
  • Turanlı aşireti Turanlı aşireti :
    Ajandır lar sınır dışı edin. Gerttude bell i Hatırlayın 19 4 Yanıtla
  • Yaş 70 iş bitmemiş Yaş 70 iş bitmemiş:
    İşin içinde Almanya varsa istihbarat da olabilir... 15 2 Yanıtla
  • Turan ordusu Turan ordusu:
    Al işte gene sıkıntı almanyada tarlami kalmamis tòvbe gelmiyoki bizim oralara böylesi tarım nasıl yapılıyo dibine kadar gösterelim 13 1 Yanıtla
  • İYİHABERBEKLEYEN İYİHABERBEKLEYEN:
    Iyi haber 2 0 Yanıtla
  • d.bakırlı d.bakırlı:
    bizim orda tarım çok gelin 0 1 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement