Obama: Eğer dünyada her ülkeyi kadınlar yönetseydi, genel bir iyileşme görülürdü
Barack Obama, Singapur'da yaptığı konuşmada "Dünyadaki her bir millet iki yıl boyunca kadınlar tarafından yönetilseydi, her konuda, yaşam standartlarında ve getirilerinde, iyileşme yaşanacağından kesinlikle eminim" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?