Mustafa Kılıç: "Erzurum'un Tff Değil, Süper Lig'de Olması Gerekiyor"
- Mustafa Kılıç: "Erzurum'un TFF değil, Süper Lig'de olması gerekiyor"İSTANBUL - Büyükşehir Belediye Erzurumspor Teknik Direktörü Mustafa Kılıç, "Bu şampiyonluk doğru kullanılmalı. Erzurum önemli bir futbol şehri TFF değil, Süper Lig'de olması gerekiyor" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?