50 Yaşından Sonra Kep Atıp Mezun Oldular
50 yaşından sonra kep atıp mezun oldularKÜTAHYA - Kütahya Dumlupınar Üniversitesi tarafından hazırlanan proje kapsamında oluşturulan 'Olgun Gençler Üniversitesi'nde öğrenim gören 50 yaş üstü 67 kadın ve erkeğe, diplomaları düzenlenen bir törenle takdim edildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?