Karantinadaki İtalyanlar balkonlardan şarkı söyledi
Karantinadaki İtalyanlar balkonlardan şarkı söylediİtalya,(DHA) ' Koronavirüs sebebiyle karantinada bulunan İtalya'nın Napoli kentinde yaşayanlar, balkonlara çıkıp birlikte ritim tutarak 'pes etmeyin' diye bağırdı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?