Srebrenitsa Soykırımının 20. Yılı Dönümü
Son Dakika Logo
09.07.2015 10:56
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Srebrenitsa Soykırımının 20. Yılı Dönümü

1995 yılında binlerce Bosnalı'nın Sırplar tarafından acımasızca katledilmesinin üzerinden tam 20 yıl geçti. Acılar ise dün gibi taze. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (6)

  • bilge kral aliya. bilge kral aliya.:
    Ve her şey bittiğinde hatırlayacağımız şey ;düşmanlarınızın sözleri değil dostlarınızın sessizliği olacaktır. Aliya Izzetbegoviç 22 3 Yanıtla
  • ULUBATLI HASAN ULUBATLI HASAN:
    EN ALCAK MILLET SIRPLARDIR... 19 3 Yanıtla
  • Kübra Kübra:
    Fotoğraflardan biri Kıbrıs katliamına ait. 5 0 Yanıtla
  • ..... .....:
    Allahın lanetı gani gani bu katliami işleyenlerin ve gizli gizli bu katliama sevinenlerin üzerine olsun. Bir gün bunların hesabini yüce türk milletinin önünde vereceksiniz. Ben böyle adaletin icine tukureyim be lanet olsun avrupaya lanet olsun israile lanet olsun acimasiz salyasi agzindan akakn kopppekklere. Dünyayı kirletiyorsunuz şeytanın pis köleleri iğrenç insanciklar sizi 4 0 Yanıtla
  • KKJ KKJ:
    ALLAH O GÜNLERİ BİR DAHA GÖSTERMESİN İNŞALLAH BİRAN ÖNCE MEHDİ GELİRDE BU KÖTÜLÜKLER SON BULUR 1 1 Yanıtla
  • ortadoğu ortadoğu:
    ve şimdi de ortadoğuda soykırım yapılmaktadır.bunu yapanları allaha havale ediyoruz. 2 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement