Pakdemirli: "(Kovid-19 salgını) Bakanlık olarak başından beri çok sağlam tedbirlerle bizzat sahada...
Tarım ve Orman Bakanı Bekir Pakdemirli, video konferans yöntemiyle düzenlenen il tarım müdürleri koordinasyon toplantısına katıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?