ABD'nin terk ettiği Kabil'deki esnaf kepenkleri açıyor- Taliban'ın yönetimi almasının üzerinden 1 ay geçti
- ABD'nin terk ettiği Kabil'deki esnaf kepenkleri açıyor Taliban'ın yönetimi almasının üzerinden 1 ay geçti Taliban'ın yönetimi almasının üzerinden 1 ayı geride bırakan Afganistan'da esnaf yeniden kepenk açtı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?