ABD'nin terk ettiği Kabil'deki esnaf kepenkleri açıyor- Taliban'ın yönetimi almasının üzerinden 1 ay geçti
Son Dakika Logo
16.09.2021 01:11
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

ABD'nin terk ettiği Kabil'deki esnaf kepenkleri açıyor- Taliban'ın yönetimi almasının üzerinden 1 ay geçti

- ABD'nin terk ettiği Kabil'deki esnaf kepenkleri açıyor Taliban'ın yönetimi almasının üzerinden 1 ay geçti Taliban'ın yönetimi almasının üzerinden 1 ayı geride bırakan Afganistan'da esnaf yeniden kepenk açtı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement