Fedakar Sağlık Personeline Teşekkür Belgesi
İl Sağlık Müdürlüğünce, geçen yıl Samsun Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Hastanesinde çıkan ve 7 kişinin dumandan etkilendiği yangında fedakarca görev yapan 6 sağlık personeline teşekkür belgesi takdim edildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?