Kısıtlamaya rağmen ormanlık alanda mangal yakıp, futbol oynadılar
Kısıtlamaya rağmen ormanlık alanda mangal yakıp, futbol oynadılar -Vatandaşların kısıtlamayı hiçe saydığı anlar kamerada Arnvutköy'de kısıtlamanın son gününde vatandaşlar, ormanlık alanda mangal yakıp, futbol oynadı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?