Gürcistan Uyruklu Kadın, Sevgilisini Öldürdü, Ardından İntihar Etti
Şişli'de Gürcistan uyruklu kadın, önce sevgilisini vurup öldürdü, ardından intihar etti. İhbar üzerine olay yerine gelen polisler iki kişinin cansız bedeniyle karşılaştı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (9)