Dehşet veren anlar! İntihar eden gencin son sözü "Geliyorum beyler" oldu
Bursa'nın İnegöl ilçesinde yaşanan olayda 3. kattaki evinin balkonuna çıkarak etrafa rastgele ateş eden genç, 2 saat sonra başına ateş ederek intihar etti. İntihar anı amatör kameraya saniye saniye yansırken şahsın son olarak "Geliyorum beyler" dediği duyuldu. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?