Başbakan Binali Yıldırım, Vatandaşlarla Bir Araya Geldi, Fotoğraf Çektirdi
Son Dakika Logo
24.03.2017 06:55
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Başbakan Binali Yıldırım, Vatandaşlarla Bir Araya Geldi, Fotoğraf Çektirdi

- Başbakan Binali Yıldırım havalimanında karşılanması Yıldırım'a EVET yazılı gül buketi hediye edilmesi Başbakan Binali Yıldırım'ın vatandaşlrala biraraya gelmesi BURDUR - Havalimanında karşılanan AK Parti Genel Başkanı ve Başbakan Binali Yıldırım, vatandaşlarla bir araya geldi, sohbet... Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement