TBMM Başkanı Yıldırım : "Doktorlarımıza Yönelen Bu Alçakça Saldırıları Lanetliyorum"
TBMM Başkanı Binali Yıldırım, doktorların görevinin sağlık, sıhhat dağıtarak insanların canlarını kurtarmak olduğunu belirterek, "Doktorlarımıza yönelen bu alçakça saldırıları lanetliyorum, kınıyorum. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?