Yeni eğitim-öğretim yılı uzaktan eğitimle başladı
Gaziantep'in İslahiye ilçesinde yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını nedeniyle uzaktan yürütülecek yeni eğitim öğretim döneminde ders başı, okullarda İstiklal Marşı okunması ve ders zilinin çalınmasıyla yapıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?