Türkiye Atletizm Federasyonu Başkanı Çintimar: "Gittiğimiz Hiçbir Yarışmadan Madalyasız Dönmedik"
Türkiye Atletizm Federasyonu (TAF) Başkanı Fatih Çintimar, "Türkiye'de cumhuriyet tarihi boyunca, yani Atletizm Federasyonu kurulduğundan bugüne kadar alınan madalyanın yüzde 37'sini son 3,5 yılda almışız. Bu hakikaten büyük bir başarı." dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?