Türkiye Atletizm Federasyonu Başkanı Çintimar: "Gittiğimiz Hiçbir Yarışmadan Madalyasız Dönmedik"
Son Dakika Logo
10.06.2017 02:20
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Türkiye Atletizm Federasyonu Başkanı Çintimar: "Gittiğimiz Hiçbir Yarışmadan Madalyasız Dönmedik"

Türkiye Atletizm Federasyonu (TAF) Başkanı Fatih Çintimar, "Türkiye'de cumhuriyet tarihi boyunca, yani Atletizm Federasyonu kurulduğundan bugüne kadar alınan madalyanın yüzde 37'sini son 3,5 yılda almışız. Bu hakikaten büyük bir başarı." dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement