Deprem bölgesinde 23 Nisan coşkusu
Kahramanmaraş'ta 6 Şubat depremlerinin merkez üssü olan bölgede, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı çeşitli etkinliklerle kutlandı. Depremzede çocuklar konteyner kentlerde düzenlenen etkinliklerle coşkuyu yaşadı. Şazibey Mahallesi Ayşe Gümüşer okulunda ise öğrenciler yöresel kıyafetlerle gösteriler sergiledi. Pandemi ve deprem sonrası ilk kez kutlanan bayram, buruk olsa da çocuklara heyecan verdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?