'çok Kötü Bir Şey Oldu... Madımak Katliamı ve Ötesi' Belgeselinin İstanbul Gösterimi Yapıldı...
Son Dakika Logo
29.06.2024 06:47
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

'çok Kötü Bir Şey Oldu... Madımak Katliamı ve Ötesi' Belgeselinin İstanbul Gösterimi Yapıldı...

Madımak Katliamı hakkında hazırlanan “Çok Kötü Bir Şey Oldu - Madımak Katliamı ve Ötesi Üzerine Bir Film" isimli belgesel filminin İstanbul gösterimi, İBB Cemal Reşit Rey Konser Salonu'nda gerçekleştirildi ANKA'ya konuşan yönetmen Ümit Kıvanç, "Amaç esas olarak toplumca daha iyi, daha insanca bir arada yaşamamıza hizmet etmektir. Yani kimseyi birilerine karşı kışkırtmak değil. Yüzleşelim, hesaplaşalım. Dayanışma içinde olabilelim" derken, CHP İstanbul İl Başkanı Özgür Çelik de "Çok da anlamlı bir tarihte bu belgesel İstanbul'da gösterildi. 2 gün sonra Sivas'ta olacağız" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement