Fetih Şenlikleri sempozyum ve sergiyle başladı
Osmangazi Belediyesi tarafından düzenlenen Osman Gazi'yi Anma ve Bursa'nın Fethi Şenlikleri, Sultanlar 1. Mustafa, 2. Osman, 4. Murad Dönemleri ve Bursa Sempozyumu ile başladı. Ali Emiri'nin Kütüphanesi'nden 4. Murad Dönemi ve Bursalı Müellifler Sergisi'nin açılışı gerçekleştirildi. Şenlikler, Nisan ayı boyunca Bursalılara fetih coşkusunu yaşatacak etkinliklerle devam edecek. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?