Muhtar, köyünün elektriği kesilince direğe tırmanıp Cumhurbaşkanı Erdoğan'a seslendi
Bingöl'de köylerinde uzun süredir elektriklerin kesik söyleyen bir muhtar, elektrik direğine tırmanarak durumu protesto etti. AK Parti üyesi olduğunu dile getiren köy muhtarı, Cumhurbaşkanı Erdoğan'a ve elektrik şirketlerine seslenerek "Bize hizmet edilmiyor" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?