Beşiktaş'ta Motosiklet Sürücülerine Denetim
Beşiktaş'ta polis, motosiklet sürücülerine yönelik denetim gerçekleştirdi. Denetimlerde sürücü belgeleri ve motosiklet muayeneleri kontrol edildi. İstanbul Emniyet Müdürlüğü ekipleri, Akaretler girişinde sabit yol uygulaması gerçekleştirdi. Denetimler sonucunda herhangi bir sürücüye ceza kesilmedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?