İstanbul Valisi Davut Gül, Yılbaşı Tedbirleri Kapsamında Polis Ekiplerini Ziyaret Etti
İstanbul Valisi Davut Gül, yılbaşı tedbirleri kapsamında 15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nde denetim yapan polis ekiplerini ziyaret etti. Vali Gül, denetim noktasında durdurulan sürücülerin yeni yılını kutlayarak tatlı ikram etti. Yılbaşı için güvenlik kuvvetlerinin görevinin başında olduklarını belirten Vali Gül, İstanbul'da yoğunluğun arttığı bölgelerde tedbirlerin alındığını ve şu an itibariyle herhangi bir aksama olmadığını ifade etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?