Yeni doğan bebekler üzerinden vurgun! Aralarında doktorların da bulunduğu 38 kişi gözaltında
Son Dakika Logo
26.04.2024 04:45
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Yeni doğan bebekler üzerinden vurgun! Aralarında doktorların da bulunduğu 38 kişi gözaltında

İstanbul ve Tekirdağ'da düzenlenen operasyonda, 112 Acil Çağrı Merkezinde çalışan kişilerle ortak hareket ederek bebek acil hastalarını önceden anlaştıkları özel hastanelerin yenidoğan ünitelerine sevk ederek haksız kazanç elde ettikleri belirlenen aralarında doktorlarında yer aldığı 38 şüpheli yakalandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (11)

  • Mehmet Aydın Mehmet Aydın:
    Ülkenin her yeri bu şekilde Kocaeli , Gebze de durum aynı 123 0 Yanıtla
    mustafa aykanat mustafa aykanat:
    Evet 19 1
  • Sankay kaya Sankay kaya:
    Umarım Devletim yapılan bu haksız ödemeleri kendilerinden TAHSİL eder. 88 2 Yanıtla
  • Selim Kayisi Selim Kayisi:
    Hastaneleri de kapatmaları gerekiyor. En azından baş hekimi görevden alıp yenidoğan çocuk ünitelerini kapatmaları. 83 1 Yanıtla
  • Serhad Akyüz Serhad Akyüz:
    Bir kamu çalışanı hemşire olarak utanç duydum. Doğada en vahşi hayvan çoğu zaman insandır. Yeni doğmuş bebeği bile ticarete dönüştürdüler. hem de sözde okumuş doktorlar hemşireler ve diğerleri. 74 0 Yanıtla
  • Hamit Gündoğdu Hamit Gündoğdu:
    Bu hadise yeni değil hep rutin gelir kaynağı haline gelmiş ve devlete yük bindiren bir durum.. 7 yıl evvel devlet hst.kalp krizi sonucu gittim.. bilincim kapalı değildi .doktora dedimki beni sevk ederseniz devlet hast.olsun ama özel hst. Sevk etti. Ameliyat için çok yüksek bir rakamla karşılaştım. Cepte para yok emekliyim dedim.. Allah'tan ki bir kuruluş masrafımi ödedi.. kısaca şanslıydım.. ayrıca devletten bir ücret alındı mı? onu ben bilmiyorum.. 38 0 Yanıtla
  • Mmt Erd Mmt Erd:
    Eyvaaaah ki eyvah daha neler duyacağız. Bize devletten hapisten vs insanlardan korkan değil, Allah'tan korkan insanlar memurlar lazım. Bu daha açığa çıkan bunun haricinde daha neler vardır neler. Eski kavimler bu tür meseleler yüzünden helak edilmiş 30 0 Yanıtla
  • mustafa aykanat mustafa aykanat:
    Özel okul, Özel hastane: İkisindede öğrenci ve hasta potansiyel yolunacak kaz. Amaç hoyratça para kazanmak. %5 gibi bir istisna var. Özel hastaneler devlet hastaneleri ilede koordineli! Çalışırlar. 27 0 Yanıtla
  • fatih mazlum fatih mazlum:
    Diplomalari yirtilacak ve hapis yatacaklar yok oyle dava 19 0 Yanıtla
  • Erdal Kocak Erdal Kocak:
    bayramın ikici günü kendimi kalp krizi şüphesi ile ambulans çağırdım doğruca özel hastaneye yönlendirdiler hastane de hemen stent takılması teşhisi koyup benden imza istediler bende kabul etmedim ve salı günü Ankara şehir hastanesi de tedavimi olacağım kısmetse onun için 112 acil servisin sıkça kontrol altına alınması lazım 112 ve özel hastaneler sıkça denetlenmesi lazım. 2 1 Yanıtla
  • sehmus fatih sehmus fatih:
    Her kurumda benzer şeyler var yalan mı? 2 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement