Cumhurbaşkanı Erdoğan, Metaverse etkinliğinde açıklamalar yaptı: Önümüzdeki dönemi bir dijital seferberlik dönemi olarak ilan ediyorum
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Ankara'da düzenlenen Metaverse forumunda açıklamalar yaptı. Etkinlik için "Bu siyasette bir ilk" sözlerini kullanan Erdoğan, "Dünya dijital teknolojiler üzerinde inşa edilen yeni bir döneme doğru dolu dizgin gidiyor. Bizlere de düşen kendi insanlarımızı, bu kaçınılmaz geleceğe en doğru, güvenli, güçlü, donanımlı şekilde hazırlamaktır" dedi. Erdoğan, ayrıca önümüzdeki dönemi bir dijital seferberlik dönemi olarak ilan ettiğini de belirtti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (1)