Adana'da bar çalışanı ile müşteriler arasında çıkan silahlı kavgada 3 kişi yaralandı
Adana'nın Seyhan ilçesinde bir barda çıkan tartışma silahlı kavgaya dönüştü. Bar çalışanı ile müşteriler arasında çıkan kavgada 3 kişi bıçak ve silahla yaralandı. Yaralılar hastanede tedavi altına alındı. Polis olayla ilgili soruşturma başlattı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?