Deniz Kirliliğine Dikkat Çekmek İçin Antalya'da Grup Yüzdü
Antalya'da deniz kirliliğine dikkat çekmek amacıyla 10 kişilik bir grup, Konyaaltı Sahili'nde bir araya gelerek temiz deniz sloganıyla denize girdi. Türkiye genelinde ise deniz sevdalıları yeni yılın ilk günü sahillerde buluşarak denize girdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?