Çevre Bakanı Özhaseki: Altın madeninde herhangi bir kirlilik olmadı
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Mehmet Özhaseki, İstanbul Ticaret Odası çalışma toplantısında yaptığı konuşmada, Erzincan'da yaşanan altın madeni toprak kaymasıyla ilgili açıklamalarda bulundu. Özhaseki, tehlikeli atıkların Fırat Nehri'ne ulaşıp ulaşmadığının önemli olduğunu belirtirken, şu ana kadar herhangi bir kirlilik veya olaya rastlanmadığını söyledi. Ayrıca, Bakan Özhaseki, deprem sonrası yapılan konut çalışmaları hakkında bilgi vererek, 307 bin konutun temelinin atıldığını ve önümüzdeki ayın sonuna kadar 75 bin konutun teslim edileceğini ifade etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?