Erdoğan: Belediyelerin borçlarını tahsil etmek istiyoruz
Son Dakika Logo
27.07.2024 04:37
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Erdoğan: Belediyelerin borçlarını tahsil etmek istiyoruz

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, belediyelerin borçlarına ilişkin, “Kusura bakmasınlar ama kimse kör değil. Herkes neyin ne olduğunu çok iyi biliyor, çok iyi görüyor. Biz de öne sürülen bahanelerin hiçbirini kabul etmiyoruz. Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığımız siyasi parti ayrımı gözetmeden tüm belediyelere borç bildirimlerini göndermeye başladı. Sonra da bu prim borçlarının tahsili için gerekli adımları atacağız. Biz bu süreci siyasi çekişmelere kurban etmek istemiyoruz. Hakkaniyete ve adalete uygun şekilde tahsilatları gerçekleştirmek arzusundayız" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement