ADANA Lüks araçla gelip, saksıdaki bitkiyi çaldılar
Lüks araçla gelip, saksıdaki bitkiyi çaldılarADANA'da, sokak kenarında duran 'Sıkas' cinsi bitkiyi lüks araçla çalan 2 kişiyi gören işyeri sahibi Bülent Sayılıkan, "Güvenlik kamerası görüntülerini izleyince çok şaşırdım, 300-400 bin liralık arabayla gelip bitkimi çaldılar" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?