Maçın Ardından - Galatasaray Kulübü Başkan Yardımcısı Albayrak
GÖRÜNTÜ DÖKÜMÜ: - Galatasaray Kulübü Başkan Yardımcısı Abdurrahim Albayrak'ın açıklaması Maçın ardından- Galatasaray Kulübü Başkan Yardımcısı Albayrak: - "Allah bana rahat maç izlemeyi nasip etmemiş. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?