Antalya'da barınaktaki "hayvanların öldürüldüğü" iddiası
Antalya Büyükşehir Belediyesine ait barınaktaki "hayvanlara kötü muamelede bulunulup bazılarının asitle öldürüldüğü" iddiasına ilişkin Candostları Koruma ve Sahiplendirme Derneğince Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezine (CİMER) şikayette bulunulduğu bildirildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?